Koh Samui
31 jan - 3 feb 2015
| Tillbaka | |||
![]() |
|||
| Efter en något gungig båtfärd anländer vi till norra Koh Samui vid lunchtid. Taxibuss från Peace Resort möter oss i hamnen | |||
![]() |
|||
|
Peace Resort ligger på Bophut Beach på nordkusten. |
Klicka på kartan för att förstora den |
||
|
Bild från Booking.com |
|||
|
Bild från Booking.com |
|||
|
|
|||
|
Hittade den här bilden på Peace resort facebook sida |
|||
|
Peace Resort består av trevliga bungalows i vacker miljö. |
|||
|
|
|||
|
Vi bodde i trevliga och vackert inredda bungalows. |
Se mer här |
||
|
Varje morgon serverades en fantastisk frukostbuffé där inget saknades. |
|||
|
Storebror hjälper till |
|||
|
Många timmar tillbringades vid poolen |
|||
![]() |
|||
|
Lilla Filippa hur modig som helst i vattnet |
Bilder från Anna |
||
|
Det blev även en hel del strandhäng |
|||
![]() |
|||
|
|
|||
|
Tjeligan på Peace Resort - Filippas nya kompisar |
|||
|
Skön middagslur på sköna kuddar på stranden |
|||
|
Även här föll man för frestelsen - bananpannkakor! |
|||
|
Stranden en sen eftermiddag. |
|||
|
|
|||
| Dags för hemresa och hejdå till Filippa och Ludvig Y | |||